City Heli będzie otwierać wielkopowierzchniowe outlety odzieżowe.
Firma Outlet Polska zarządza siecią 20 franczyzowych outletów City Heli. Oprócz tego prowadzi ona również trzy hurtownie, w których zaopatrują się właściciele sklepów działających w sieci oraz niezrzeszeni przedsiębiorcy. Firma wprowadza również nowy model outletów City Heli.
– Obecnie ruszamy z nowym projektem wielkopowierzchniowych outletów (od 300 m2), które będą działały pod marką City Heli. Sklepy będą przypominały industrialne, fabryczne wnętrza – zapowiada Jacek Rucki, brand manager w firmie Outlet Polska. – Franczyzobiorca będzie mógł wykorzystać tu efekt skali i czerpać stosunkowo wysokie zyski przy relatywnie niewielkich nakładach finansowych – podkreśla Rucki.
Do końca roku sieć franczyzowa City Heli ma powiększyć się o 15 nowych sklepów w Polsce. Firma zamierza też wprowadzić swoje outlety do kolejnych krajów, na początek będzie to Rumunia.
Outlety City Heli mają przeważnie 40-80 m\ Na wyposażenie lokalu trzeba przeznaczyć 600-700 zł/ m2, co często wystarcza na całość inwestycji. Franczyzobiorca może uzupełniać ofertę sklepu, zaopatrując się u dostawców innych niż Outlet Polska, jednocześnie korzystając z wielu partnerskich przywilejów. Przystąpienie do sieci kosztuje 100 zł. Opłata miesięczna przeznaczona jest na działania marketingowe i wynosi ok. 300 zł.
Franczyzodawca pomaga w przygotowaniu sklepu do otwarcia oraz w jego prowadzeniu. Dostarcza również materiały promocyjne i gadżety reklamowe. Niedawno Outlet Polska umożliwiła swoim klientom hurtowym zakupy na sztuki, których można dokonywać m.in. za pośrednictwem e-sklepu. Poszerzyła się również paleta marek dostępnych w sklepach City Heli, wprowadzono też do nich akcesoria największych światowych brandów takich jak Ralph Lauren, Abercrombie, Lacoste, Hilfiger czy Burberry.